FAQ - najczęściej zadawane pytania

Pytania ogólne

 

Czy Mięta i miód ma sklep stacjonarny?

Tak, sklep stacjonarny Mięta i miód znajduje się przy ulicy Owsianej 2 (róg z ulicą Żytnią) w Sosnowcu-Pogoni.

 

W jakich godzinach czynny jest sklep stacjonarny?

Informacje o godzinach otwarcia znajdują się w zakładce Kontakt.

 

Jak mogę skontaktować się ze sklepem?

Nasz numer telefonu oraz email znajduje się w zakładce Kontakt. Zalecamy kontakt mailowy, gdyż nie zawsze możemy odebrać telefon (równocześnie obsługujemy Klientów sklepu stacjonarnego).


Asortyment

 

Czy asortyment dostępny w sklepie internetowym i w sklepie stacjonarnym jest różny?

Zasadniczo produkty widoczne w sklepie internetowym dostępne są również w sklepie stacjonarnym. Wyjątkiem są produkty delikatne lub wymagające specjalnego przechowywania (jaja, naturalne oleje 10-stopniowe), które dostępne są jedynie w sklepie stacjonarnym, z odbiorem osobistym lub sklepowym kurierem.

 

Co zrobić, gdy potrzebuję większą ilość danego produktu niż dostępna jest na stanie?

Ze względu na specyfikę naszych produktów (produkty BIO, które charakteryzują się zwykle krótkimi terminami ważności) staramy się, aby Klienci otrzymywali „najświeższe” produkty, dlatego nie gromadzimy nadmiernie asortymentu. Jeśli potrzebujesz większej ilości danego produktu, skontaktuj się z nami (szczegóły w zakładce Kontakt), a na pewno pomożemy!

 

Czy możliwe jest zamówienie tematycznej mieszanki ziołowej?

Tak. Przygotowujemy mieszanki ziołowe wg sprawdzonych receptur o. Grzegorza Sroki, o. Klimuszki, ojców bonifratrów oraz innych cenionych zielarzy (Poprzęcki, Ożarowski,Treben i inni). Komponujemy także zioła z gotowych receptur klientów.

Klienci zgłaszający się do nas po zioła, otrzymują zestaw ziół, które należy samodzielnie zmieszać, recepturkę (jeśli korzystają z naszych) oraz - w przypadku niektórych problemów zdrowotnych - wskazówki dietetyczne.

Czas przygotowania mieszanki to zwykle jeden dzień roboczy. Mieszanka przygotowywana jest na kolejny dzień po wcześniejszym telefonicznym/mailowym/bezpośrednim zamówieniu przez klienta.

 

Obsługa zamówień

 

Czy mogę złożyć zamówienie i odebrać go w sklepie stacjonarnym?

Tak, oczywiście. Sklep Mięta i miód jest również punktem odbioru osobistego dla zamówień internetowych (bez dodatkowych opłat). Pamiętaj tylko, aby pojawić się w godzinach otwarcia sklepu stacjonarnego (szczegóły w zakładce Kontakt).

 

Jak sprawdzić status mojego zamówienia?

Jeżeli masz konto w naszym sklepie, stan realizacji zamówienia możesz sprawdzić w panelu klienta.
Dodatkowo, przy każdym zamówieniu, automatycznie otrzymasz email informujący o zmianie statusu (np. przyjęte do realizacji, oczekiwanie na płatność, gotowe do obioru w sklepie czy zrealizowane). Jeśli zamówienie zostanie zrealizowane, w mailu wyślemy Ci szczegóły jego wysyłki (tj. numer przesyłki oraz odnośnik do śledzenia jej statusu u przewoźnika).

 

W jaki sposób dowiem się o tym, że zamówienie jest już gotowe do odbioru?

O wszelkich zmianach dotyczących przesyłki zostaniesz poinformowany drogą mailową. Informację o tym, że kurier przyjedzie z przesyłką lub że zamówienie gotowe jest do odbioru w paczkomacie, otrzymasz SMS-em.

 

Jakie formy dostawy są dostępne?

Obsługujemy przesyłki kurierskie, Pocztę Polską, paczkomaty InPost, paczkę w Ruchu i odbiór w punktach Poczta, Orlen, Żabka, Ruch. Oprócz tego, oferujemy własny dowóz na terenie Sosnowca oraz odbiór osobisty. Szczegółowy cennik znajduje się tutaj.

 

Jaki jest czas realizacji zamówienia?

Zamówienie przygotowujemy do wysyłki zwykle jeszcze tego samego dnia lub kolejnego roboczego. Czas dostarczenia zależny jest od wybranej formy dostawy.

 

Jak mogę opłacić moje zamówienie?

Zamówienie możesz opłacić poprzez:

  • szybkie płatności elektroniczne – jest to najwygodniejszy sposób dokonania wpłaty (PayU, BLIK). W takim przypadku należności zwykle otrzymujemy natychmiastowo i możemy od razu przystąpić do realizacji zamówienia.
  • przelew tradycyjny - wpłaty należy dokonać na wskazany numer rachunku bankowego, który przekażemy Ci w wiadomości e-mail potwierdzającej przyjęcie zamówienia. Przelew możesz zrealizować przez Internet, na poczcie lub w banku.
  • opłacenie przy odbiorze, tzw. pobranie (zapłata kurierowi przy odbiorze towaru. Ta metoda płatności wiąże się z dodatkową opłatą 5zł za realizację każdego zamówienia).

 

Jak mogę śledzić przesyłkę z mojego zamówienia?

Jeśli zamówienie zostanie zrealizowane, poinformujemy Cię o tym mailem, w którym otrzymasz szczegóły przesyłki (tj. jej numer oraz odnośnik do śledzenia jej statusu u przewoźnika).

 

W jaki sposób będzie spakowane moje zamówienie?

Jesteśmy świadomą firmą działającą w duchu LESS WASTE. Wszystkie nasze paczki są zapakowane bezpiecznie. Delikatne produkty pakujemy z wykorzystaniem produktów wypełniających od niektórych naszych dostawców.

 

Czy otrzymam dowód zakupu i w jakiej formie?

Standardowo do przesyłki dołączamy dowód sprzedaży, czyli paragon fiskalny. Jeśli potrzebujesz faktury VAT, zaznacz odpowiednią opcję przy składaniu zamówienia. 

 

do góry
Sklep jest w trybie podglądu
Pokaż pełną wersję strony
Sklep internetowy Shoper.pl